Ozon Tedavisi

robaxin vs soma

Ozon Tedavisi

phentermine in cordova tn Ozon Nedir?  Atmosferin üst tabakalarında bulunan, üç oksijen atomundan oluşan, canlıları güneşin öldürücü morötesi (UV) ışınlarından koruyan bir kimyasal bileşiktir. Doğada şimşek ve yıldırımların çok olduğu hava koşullarında, havadaki deniz-iyot kokusu şeklinde hissedilir. Bulutların çarpışmasıyla açığa çıkan elektrik atmosferdeki oksijeni ozona çevirir. Medikal olarak Ozon tedavisi uygulamaları şeklinde sağlık, estetik ve güzellik alanlarında uygulanmaktadır.

Ozon içme sularının, yüzme havuzlarının, atık suların temizlenmesinde ve gıda sanayinde de koku giderici, mikrop öldürücü olarak kullanılır. Medikal ozon, saf oksijenden medikal ozon jeneratörü ile elde edilerek tedavide kullanılır. Ozon içeriğindeki 3. oksijen atomunu geri verme eğilimindedir. Bu serbest oksijen molekülü oksidandır; yani çevresini okside eder. Bu okside edici molekül düşük dozlarda vücuda verilince vücutta bu ajana karşı bir aşılanma olur. Yani vücutta ANTİOKSİDAN mekanizma tetiklenir.

Medikal Ozon Terapisinin Etkileri Nelerdir ?

• Ozon, alyuvarın (kırmızı kan hücrelerinin) elastikiyetini artırarak kılcal damarlardan geçişini kolaylaştırır.
  • Kanın akışkanlığını artırır.
  • Kanın dokulara oksijen bırakma yeteneğini artırır.Bunu oksihemoglobin dissosiasyon eğrisini sağa kaydırarak yapar.
  • Akyuvarın (beyaz kan hücrelerinin) fonksiyonlarını düzenleyerek enfeksiyon ve kansere karşı direncini artırır.
  • Bağışıklık sistemini düzenleyerek immün sistem hastalıkları olan alerji, astım vs. düzeltir.
  • Kemo ve radyoterapinin yan etkilerini azaltır.
  • Hücre fonksiyonu için gerekli ATP’yi artırarak, enerji artışına neden olur.
  • Vücuttaki kimyasal maddelerin (kurşun, cıva, kadmiyum), zararlı atıkların atılımını artırıp DETOKSİFİKASYON yapar.
  • Vücuttaki doğal ağrı kesicilerin açığa çıkmasını artırır.
  • Yara ve yanıkların iyileşmesini hızlandırır.
  • Kanserin ana nedeni oksijensiz yaşamdır.
  • Genetik faktörler, stres, kirlilik, radyasyon, oksijensizlik kanser oluşumunu artırır.
  • Yeterli oksijen sağlandığında tümör dokusunun beslenmesi bozulur.
  • Ozon tümör hücrelerini öldüren TNF ( tümör nekrotizan faktör) ve interferon salınımını artırır, bağışıklık sistemini güçlendirir.

phentermine hair follicle test Ozon Tedavisi vücudun antioksidan özelliğini artırarak bağışıklık sistemini güçlendirir, vücudun kendisini iyileştirme yeteneğini artırır.

Ozon Tedavisi Hangi Hastalıkların Tedavisinde Kullanılır ?

• Damar ve dolaşım bozukluklarının tedavisinde ( Reynaud fenomeni, Burger hastalığı )
  • DETOKSİFİKASYON için
  • Anti aging; Antioksidan etkisiyle serbest radikalleri azaltır. Doku oksijenizasyonunu artırır..Yaşlanma sürecini yavaşlatır.
  • Diyabet (şeker hastalığı)
  • Metabolik Sendrom
  • Abdominal obezite
  • Trigliserit yüksekliği
  • HDL kolestrol düşüklüğü
  • Kan şekeri yüksekliği
  • Kan basıncı yüksekliği
  • Kolit, İrritabl barsak sendromu, kronik kabızlık
  • Romatizmal hastalıklar
  • Tenisçi dirseği
  • Fibromyalji
  • Topuk dikeni
  • Omuz, diz eklem hastalıkları
  • Uyku bozuklukları
  • Kronik yorgunluk sendromu
  • Ani işitme kaybı, kulak çınlaması,baş dönmesi
  • İyileşmeyen ve enfekte yaraların tedavisi
  • Kronik bronşit,astım
  • Kanserde kemoterapi ve radyoterapiye destek olarak
  • Virüs hastalıkları
  • Bakteri ve mantar enfeksiyonları,

Ozon Tedavilerinde Uygulama Yöntemleri

phentermine bodybuilding forums Major: Hastadan 50-100 cc kanın özel ozon şişelerine alınıp, ozonlandıktan sonra damar yoluyla tekrar geri verilmesidir.
phentermine bruising Minor: Hastadan alınan 5-10 cc kanın ozonlandıktan sonra omuz veya kalçadan kas içine yapılmasıdır.
phentermine hydrochloride 37.5mg tablet Rektal: Ozon gazının özel bir aplikatör yardımıyla rektal yoldan verilmesidir.Damar yolu açılamayan yada kan aldırmaktan korkan hastalarda ya da barsak problemi olanlarda tercih edilir.
phentermine 15 mg Cilt altı: Özellikle iyileşmeyen yaralarda, fibromyaljide kullanılır.
phentermine online forum Torbalama: Diyabet ayak, gangren, nekroz gibi durumlarda, o bölgenin torbayla sarılarak ozon gazında bekletilmesidir.

Ozon Terapisi Kaç Seans Uygulanmalıdır ?

Ozon tedavisi, hastanın yada hastalığın durumuna göre 48 saat arayla haftada 2-3 uygulama şeklinde 10-15 seans olarak uygulanır.Tedavi bittikten sonra da 1-2 ay arayla tek seanslık hatırlatma dozları yapılmalıdır. İşlem süresi 10-15 dakikadır. C vitamini ozonun etkisini ortadan kaldırdığı için tedaviden 4-5 saat önce ve sonra C vitamini alınmaması önerilir.

Ozon Tedavisi Kimlere Yapılmaz ?

Kanında Glükoz 6 Fosfat Dehidrogenaz enzim yetersizliği olanlar: FAVİZM. Bu kişiler BAKLA yiyemezler. Yerlerse bu enzim eksikliğinden dolayı krize girerler

• Aşırı anemisi olanlar
  • Kanama- pıhtılaşma bozukluğu olanlar
  • Aşırı alkol tüketenler

Ozon tedavisi İzmir sorularınız için numaralarımızdan bilgi edinebilirsiniz. Unutulmaması gereken bir diğer önemli konuda doktorlar tarafından uygun şartlarda yapılması gerekmektedir.  İzmir Ozon terapi fiyataları işlemin seans sayısına göre değişmektedir.