Hacamat Nedir?

İnsan vücudun da mevcut ortalama 5 litre kanda 25 trilyon alyuvar 40 milyar akyuvar bulunmaktadır. Yaklaşık her 3-4 ayda bir hücreler kendini yenilemektedir. Bu ölen hücrelerin yerine vücudumuz yeni genç hücreler üretmektedir. Ölen hücreler ve kandaki ağır metaller deri altında kılcal damarlar da birikirler. Geçen zaman içerisinde bu atıklar koyulaşır ve jöle kıvamını alır. Jöle kıvamını alan bu atıklar kan dolaşımını ve vücudun oksijen almasını engeller arkadan gelen yeni genç hücrelere ayak bağı olurlar. Daha geçen zaman içerisinde bu zararlı atıklar en yakın organa temas ettiği anda hastalıklar meydana gelir. Bu nedenle ibni sina hz. nin tavsiyesine göre her 3 ayda bir herkesin hasta olsun veya olmasın temizlik amaçlı hacamat tedavisi yaptırması gerekmektedir.

Bel ve Boyun Fıtığı

Hacamat ‘Deri altındaki dokularda birikmiş ve biriktiği noktada ilgili organın beyin ile iletişimini sağlayan, sinirleri tıkayan, atıl kalmış pis kanın dışarı alınma işlemidir.’

Hacamat kılcal damarlarda birikmiş, atar ve toplar damarlarda kan dolaşımını etkileyen, yavaşlatan toksit maddeleri temizlemede en mükemmel tedavi yöntemidir.

Başta Migren, Yüksek Tansiyon, Şeker, Baş ağrısı, Bel be boyun ağrıları, Romatizma, İltihaplı eklem romatizması, Fibromiyalji, Unutkanlık, Dikkat dağınıklığı, Beyin damar tıkanıklığı, (MS) kalp damar tıkanıklığı, karaciğer yağlanması, böbrek rahatsızlıkları, adet düzensizlikleri, menapozda ateş basması, asabiyet, depresyon olmak üzere her türlü kanla alakalı rahatsızlıkların tedavisinde en mükemmel yardımcı tedavi yöntemidir.

Hacamat yaptırmanın hiçbir yan etkisi yoktur.

Nasılki bir araba belli km yapınca motorunun korunması için yağ değişimine ihtiyaç duyar, İnsanda aynı şekilde belli aralıklarla sağlık ve sıhhatini korumak, damarlarda dolaşan kanı toksit maddelerden temizlemek için Hacamat yaptırmak zorundadır.

Günümüz koşullarında yılda 3 hatta 4 kez Hacamat ancak yeterli olur.

Hacamat seansları ömründe hiç hacamat yaptırmamış biri için bir ay arayla; ara vermeden sırt, kafa ve diz hacamatını yaptırdıktan sonra düzenli olarak yılda üç veya dört kez yaptırsa olması muhtemel bir çok hastalık için koruyucu önlem olur.

Hacamat bağışıklık sistemini güçlendirmede en güzel tedavi yöntemidir.

Takriben vücutta 40 adet hacamat yapılacak nokta olup her bir nokta veya noktalar grubu farklı bir hastalığın tedavisinde kullanılır.